26 Eylül 2014 Cuma

Uyaran Demon

İlk boyadığım figür olan Mehmed(Muhammed) Siyah Kalem'in yapıtlarından uyarlanan Uyaran Demon figürünü bir gün yayınlayacağımı hiç düşünmediğim için aşamaların resimlerini çekmemiştim.Onun için kısa kısa anlatarak bitmiş halinin resimlerini yayınlayacağım.

Bu figürü boyarken sadece tamiyanın boyalarını kullandım ilk olarak tamiya XF-1 Flat Black ile astar dan sonra X-12 Gold Leaf ile kemer,bilezik ve kuyruğundaki yılan gözünü boyadım.

Sopası için uygun bir renk aklıma gelmedi ve bu bronz rengi elde etmek için XF-9 Hull Red ile X-12 Gold Leaf i karıştırdım ve bu renk ile boyadım.

XF-7 Flat Red ile eteği boyadım ve gövdede XF-9 Hull Red kullandım.

En sonunda da gölgelendirmeleri yaparak tırnak ve dişlerini altın sarısı yaptım.(daha egzotik olduğunu düşünüyorum).Gözlerini de eşimin tavsiyesi üzerine Flat Red le boyayarak tam bir Demon havası kazandırmış oldum.

Son olarakta tamamına XF-89 Flat Clear uygulayarak figürü bitirdim.

Bu figürü sonlandırırken vernikleri bile tanımadığımdan dolayı parlak bir görünüm kazanmış oldu.Daha sonradan elde ettiğim mat verniği eksikleriyle tamamladığım bu figür benim ilk deneyimim olduğu için kusurlarıyla kalmasını tercih ettim.İnşallah ileride aynı figürden tekrar alıp orjinal haliyle boyayarak paylaşacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder