26 Eylül 2014 Cuma

Maket ve Modelciliğe İlk Adım

         Yıllardır yaptığım action figür koleksiyonculuğundan sonra Ankara ziyaretimde Altar Maket'e yaptığım ziyaret sonucunda inanılmaz bir dünya olan model boyama ile tanıştım.Abdullah Turhal'ın bana hediyesi olan kendi yazdığı ''Maket Dünyasına İlk Adım'' kitabı ile beni bu hobiye daha da bağlayan kendisine teşekkürü bir borç bilirim.

          Sizlere ilk yayınımda sunacağım Uyaran Demon figürünü gördüğümde adeta aşık olmuştum.İlk ziyaretimde boyama yapamayacağımdan çekinerek hazır bir figür(Vlad The Impaler)alıp gitmiştim ve daha sonra inanılmaz bir pişmanlık duydum almadığım için,ikinci ziyaretimde bu figürü alarak figür boyamaya ilk adımımı atmış oldum.Bir çok kusurum olsa da çok keyif aldığımı söylemeliyim.

         Figür boyamaya ilk başladığımda blog açmak gibi bir niyetim olmasa da daha sonradan boyama aşamaları için araştırma yaptığımda kaynak bulmanın ne kadar önemli olduğunu anladım ve bende Türkiye'de ki diğer modelcilerin yapacağı çalışmalar için kendi deneyimlerimi sunmak istedim.Şimdiden ziyaretleriyle beni onurlandıracak her maket,model severlere teşekkür ederim.
                                                                                             (En çokta Abdullah Bey'e)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder